REGULAMIN

SĘKATA CHATA

REGULAMIN OBIEKTU SĘKATA CHATA

§1

1. Dom wynajmowany jest na doby. Dom może pomieścić max 7 osób.
2. W przypadku przekroczenia deklarowanej w rezerwacji liczby osób korzystających z domu (bez wiedzy i zgody właściciela) właściciel zastrzega sobie prawo do natychmiastowego rozwiązania umowy. Gościowi nie przysługuje wówczas zwrot wniesionych opłat, w tym kaucji.
3. Doba trwa od godz. 16 do godz. 10 dnia następnego. Przekroczenie godziny w której Gość zobowiązany jest do opuszczenia obiektu uprawnia właściciela do naliczenia opłaty za kolejną dobę pobytu, aż do dnia opuszczenia obiektu.
4. Po otrzymaniu wstępnego potwierdzenia rezerwacji Gość zobowiązany jest w ciągu 2 dni roboczych dokonać wpłaty zadatku w wysokości 50% całkowitej kwoty rezerwacji. Pozostałą kwotę należy wpłacić na trzy dni przed przyjazdem. Możliwe jest dokonanie wpłaty pozostałej kwoty w dniu przyjazdu tylko w gotówce za zgodą właściciela. Wyjątkiem są ŚWIĘTA WIELKANOCNE, ŚWIĘTA BOŻEGO NARODZENIA oraz Sylwester gdzie całą kwotę należy wpłacić z góry.
5. Kaucja w wysokości 700 zł pobierana jest w gotówce w dniu przyjazdu celem zabezpieczenia roszczeń z tytułu ewentualnych szkód wyrządzonych przez Gościa. Właściciel zobowiązuje się do zwrotu kaucji w ostatnim dniu pobytu po stwierdzeniu pozostawienia obiektu w należytym stanie.
6. Ustalona cena nie podlega negocjacji po przyjeździe do domu.
7. Całkowite rozliczenie za pobyt następuje w dniu przyjazdu Gościa i nie podlega zwrotowi.
8. Zapewniamy jeden koszyk drewna gratis.Każdy następny to koszt 20 złotych.
9. Istnieje możliwość skorzystania z jacuzzi i sauny.W saunie jest obowiązek posiadania ręcznika. Sauna, jacuzzi oraz ręczniki są dodatkowo płatne.
10. Dokonanie rezerwacji jest jednoznaczne z zapoznaniem się przez Gościa z niniejszym regulaminem i zaakceptowaniem jego postanowień.

§2

1. Gość obiektu nie może przekazać go innym osobom.
2. Obiekt może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin.

§3

1. W przypadku odwołania rezerwacji zadatek na poczet pobytu przepada w całości.
2. W przypadku skrócenia pobytu objętego rezerwacją należność za niewykorzystane dni nie podlega zwrotowi.
3. W przypadku niepojawienia się Gościa w dniu planowanego przyjazdu rezerwacja ulega anulacji, a wpłacony zadatek nie podlega zwrotowi.

§4

1. Właściciel obiektu nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy wartościowe wniesione i pozostawione na terenie obiektu.
2.  Właściciel obiektu nie ponosi odpowiedzialności za przejściowe niedogodności występujące u niezależnych dostawców spowodowane np. czasowym brakiem prądu lub wody.
3. Właściciel obiektu nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa.
4. Miejsca postojowe przeznaczone są tylko dla samochodów osobowych. Parking jest bezpłatny, niestrzeżony.

§5

1. Przekazanie kluczy następuje w obecności właściciela lub przedstawiciela właściciela. Po zakończeniu pobytu każde pomieszczenie podlega sprawdzeniu przez właściciela lub jego przedstawiciela w obecności Gości celem wykluczenia ewentualnych szkód. W przypadku zgubienia klucza właściciel pobiera opłatę 300 zł w gotówce (koszt zakupu i wymiany zamka na nowy).
2. Goście obiektu ponoszą odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia lub urządzeń technicznych powstałe z ich winy.
3. Goście odpowiadają za szkody wyrządzone przez dzieci przebywające w obiekcie pod ich opieką.
4. Sprzątanie obiektu odbywa się po zakończeniu pobytu lub na specjalne życzenie Gości za dodatkową opłatą podaną przez właściciela.

§6

1. W obiekcie obowiązuje zachowanie ciszy od godz 22 do godz 6 dnia następnego.
2. Prosimy dbać o wyposażenie obiektu, czystość oraz segregację śmieci. W trosce o ochronę środowiska uprzejmie prosimy o racjonalne gospodarowanie wodą oraz energią elektryczną.
3. Prosimy o noszenie papuci bądź obuwia nie powodującego zniszczeń drewnianych podłóg.
4. Dla Państwa bezpieczeństwa wychodząc z obiektu należy sprawdzić czy urządzenia elektryczne zostały wyłączone, światła zgaszone, woda zakręcona, okna i drzwi zamknięte.
5. Zabrania się:

  • chodzenia w butach narciarskich, na wysokim obcasie oraz wnoszenia nart do pokoi
  • wprowadzania do domu rowerów
  • wprowadzania zwierząt na teren obiektu
  • wnoszenia i odpalania jakichkolwiek środków pirotechnicznych: petard, rac itp.
  • wnoszenia do domu przedmiotów o nieprzyjemnym zapachu
  • ingerowania w klawiaturę alarmową domu
  • organizowania imprez oraz wieczorów kawalerskich
  • wykorzystywania energii elektrycznej do ładowania samochodów.

W całym obiekcie obowiązuje bezwzględny zakaz palenia. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabrania się używania grzałek, żelazek elektrycznych, świec i innych urządzeń niestanowiących wyposażenie obiektu.
6. Palenie tytoniu możliwe jest tylko na zewnątrz obiektu.
7. W przypadku stwierdzenia złamania zakazu palenia wprowadza się karę w wysokości 1000 zł płatne gotówką (koszty sprzątania, czyszczenia, prania). Gość zobowiązany jest również pokryć koszty wezwania straży pożarnej.
8. Prosimy o zachowanie szczególnej ostrożności podczas palenia w piecach i niezostawianie rozpalonego ognia gdy w obiekcie nie przebywa żadna osoba dorosła.
9. Właściciel zastrzega sobie prawo do odmowy świadczenia usług osobom pod wpływem alkoholu lub środków odurzających, zachowujących się agresywnie a także w przypadku drastycznego naruszania regulaminu bez zwrotu dokonanych wcześniej opłat i kaucji.

§7

1. Dokonując rezerwacji, Gość wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych.
2. Nieprzestrzeganie powyższego regulaminu i naruszanie go może skutkować wypowiedzeniem pobytu ze skutkiem natychmiastowym.
3. Gość ponosi pełną odpowiedzialność za nieznajomość regulaminu.
4. Prawem właściwym dla ewentualnych sporów pomiędzy właścicielem obiektu a Gościem jest prawo polskie. Ewentualne spory będą rozstrzygane polubownie, a w przypadku nieosiągnięcia porozumienia sądem właściwym jest sąd właściwy dla siedziby właściciela.

REGULAMIN KORZYSTANIA Z JACUZZI

  1. Każda osoba korzystająca z jacuzzi jest zobowiązana do zapoznania się z przepisami niniejszego Regulaminu
  2. Korzystanie z jacuzzi jest dozwolone jedynie dla osób powyżej 16 roku życia. Dzieci mogą korzystać z jacuzzi jedynie pod opieką rodziców i na ich odpowiedzialność.
  3. Podczas korzystania z jacuzzi należy bezwzględnie stosować się do instrukcji użytkowania, poleceń i informacji udzielanych przez Gospodarzy lub pracowników.
  4. Z jacuzzi mogą korzystać jedynie osoby zdrowe lub osoby, których dolegliwości nie stanowią przeciwwskazań do korzystania. Z jacuzzi nie mogą korzystać osoby:
  • z chorobami serca, nadciśnieniem i chorobami naczyń krwionośnych
  • z chorobami tarczycy, klaustrofobią, epilepsją
  • z chorobami reumatycznymi
  • z nowotworami, ostrymi infekcjami i stanami astmatycznymi
  • z podwyższoną temperaturą ciała
  • kobiety w czasie menstruacji i w okresie ciąży
  • osoby pod wpływem alkoholu i środków odurzających
  • osoby na czczo – grozi to omdleniem lub z pełnym żołądkiem
  • osoby ze skłonnością do krwawień
  • osoby cierpiące na choroby skóry łącznie z egzemami.
  1. Wchodząc do jacuzzi korzystający potwierdza, że jego stan zdrowia pozwala na taką formę rekreacji. Gospodarze nie ponoszą odpowiedzialności za szkody, w tym skutki zdrowotne przebywania w jacuzzi.
  2. Przed wejściem do jacuzzi należy:
  • zdjąć wszystkie przedmioty metalowe,
  • zdjąć okulary i szkła kontaktowe
  • zmyć z twarzy i ciała kremy oraz inne kosmetyki
  • zdjąć obuwie.
  1. Zabrania się:
  • pozostawiania jakichkolwiek przedmiotów (ręczników, szlafroków itp. ) na piecu lub w jego pobliżu
  • wchodzenia i wychodzenia w inny sposób niż schodkami
  • zanurzania głowy i twarzy
  • wylewania wody z wanny jacuzzi
  • przebywania w wannie jacuzzi w pozycji stojącej
  1. Rozpaleniem ognia w piecu mogą zajmować się Gospodarze lub pracownicy. Podczas korzystania z jacuzzi nie wolno stosować żadnych płynów, esencji, olejków czy innych substancji.
  2. Po rozpaleniu w piecu Goście zobowiązani są do pilnowania pieca – do dokładania drzewa aż do momentu osiągnięcia pożądanej temperatury wody. Ze względów bezpieczeństwa nie zaleca się podgrzewania wody do temperatury wyższej niż 35 – 40 C. Woda w zależności od warunków atmosferycznych nagrzewa się w czasie od 2 do 4 godzin.
  3. Nie należy dotykać elementów pieca – mogą być bardzo gorące!!
  4. Obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu oraz spożywania napojów alkoholowych.
  5. Korzystanie z jacuzzi możliwe jest po uprzednim zgłoszeniu Gospodarzom lub pracownikom chęci korzystania z ww. udogodnień. Należy jednak pamiętać by zrobić to minimum dwadzieścia cztery godziny przed planowanym skorzystaniem.
  6. W przypadku niestosowania się do postanowień niniejszego Regulaminu Gospodarze lub pracownicy mają prawo wezwać klienta do opuszczenia jacuzzi bez możliwości ubiegania się o zwrot poniesionych kosztów.
  7. Korzystający z jacuzzi ponoszą odpowiedzialność materialną za uszkodzenia powstałe z ich winy.

REGULAMIN KORZYSTANIA Z SAUNY

  1. Przed wejściem do sauny należy zapoznać się z regulaminem.
  2. Przy korzystaniu z pomieszczeń sauny należy bezwzględnie stosować się do instrukcji użytkowania, poleceń oraz informacji udzielanych przez pracownika obsługi.
  3. Sauna opalana jest drewnem, co powoduje zagrożenie pożarowe. Dlatego też czynności rozpalania i kontroli ognia powinny być wykonywane tylko i wyłącznie przez osoby dorosłe. Ogień musi pozostawać pod ciągłym nadzorem. Zabrania się pozostawiania ognia bez nadzoru.
  4. Maksymalna temperatura w saunie wynosi 80°C. Zabrania się nagrzewania sauny do temperatury wyższej, gdyż grozi to samozapaleniem się elementów drewnianych.
  5. Podczas ogrzewania sauny zabrania się dotykania pieca i komina, gdyż są bardzo gorące i mogą stać się przyczyną poparzenia.
  6. Rozpalanie pieca sauny może następować tylko i wyłącznie bezpośrednio przed skorzystaniem. Zabrania się długotrwałego i nadmiernego nagrzewania sauny.
  7. Nasza sauna jest sauną typu suchego. Gdy temperatura osiagnie 60° – 70°C można skropić kamienie wodą. Zwiększy to wilgotność w saunie. Zabrania się nadmiernego zalewania kamieni wodą, ponieważ grozi to wybuchem pieca.
  8. Z sauny mogą korzystać tylko osoby pełnoletnie. Zabronione jest korzystanie z sauny przez dzieci.
  9. Osoby przebywające w saunie deklarują pełną zdolność fizyczną i zdrowotną do korzystania z tego typu zabiegów i ponoszą odpowiedzialność za stan swojego zdrowia.
  10. Użytkownicy sauny zobowiązani są do utrzymania czystości w pomieszczeniach sauny.
  11. Przed wejściem do sauny należy zdjąć metalową biżuterię, aby uniknąć ewentualnego poparzenia.
  12. W saunie nie należy przebywać w okularach i szkłach kontaktowych.
  13. W czasie przebywania w saunie nie wolno smarować ciała żadnymi kremami, gdyż powoduje to ograniczenie pocącej się powierzchni ciała i intensywności pocenia się.
  14. Na terenie sauny zabrania się:
  • wchodzenia w ubraniu i obuwiu
  • wnoszenia naczyń, jedzenia i wszelkich przedmiotów obcych
  • wnoszenia napojów alkoholowych
  • wnoszenia narkotyków i innych środków odurzających
  • palenia tytoniu i e-papierosów
  • niszczenia wyposażenia.
  1. Nie zaleca się korzystania z sauny bezpośrdenio po posiłku.
  2. Do przedsionka sauny i samej sauny należy wchodzić wyłącznie bez butów lub przed wejściem zmieniać obuwie na czyste klapki. Drewniana podłoga łatwo przyjmuje zabrudzenia.
  3. Jedno wejście do sauny powinno trwać ok. 5 – 15 minut, a całkowity czas nie powienien przekraczać 30 minut dziennie.
  4. W razie złego samopoczucia należy bezzwłocznie opuścić saunę.
  5. Z sauny nie mogą korzystać osoby:
  • z chorobami krążenia
  • chorujące na cukrzycę
  • cierpiące na dolegliwości skórne
  • nietrzeźwe
  • będące pod wpływem narkotyków lub innych środków odurzających
  • kobiety w ciąży
  • kobiety w czasie menstruacji.
  1. W saunie może przebywać jednocześnie nie więcej niż 5 osób.
  2. W czasie i bezpośrednio po skorzystaniu z sauny nie zaleca się podejmowania wysiłku fizycznego.
  3. Po skorzystaniu z sauny należy wypocząć około 20 – 30 minut. Celowe jest wypicie w tym czasie około 1 litra płynów (woda mineralna).
  4. Po wyjściu z sauny należy na zewnątrz schłodzić się.
  5. Zabrania się epatowania nagością.
  6. Korzystający z sauny ponoszą odpowiedzialność materialną za wszelkie uszkodzenia sauny i jej wyposażenia.
  7. Korzystanie z sauny jest równoznaczne z tym, iż osoba zapoznała się i akceptuje wszystkie powyższe punkty regulaminu.
  8. Właściciele obiektu i pracownicy nie ponoszą odpowiedzialności za wypadki spowodowane nieprzestrzeganiem regulaminu i wskazań obsługi.

Zarezerwuj & Ciesz się z wyjątkowego pobytu

W celu dokonania rezerwacji w naszym obiekcie wypełnij formularz rezerwacyjny i prześlij go do nas
REZERWUJĘ